Vilket ståhej om Kissies PRIVATA blogg!

Jag fattar inte grejen. Varför är det så intressant att läsa vad Alexandra Nilsson aka Kissie skriver i "Kissies privata blogg"? Även om jag snubblade över den så är jag rätt säker på att jag skulle skita i att läsa eller länka den, för ärligt talat, hur spännande liv har tjejen EGENTLIGEN?

Springer på fester och gör bort sig, tränar, solar, käkar skiter och smörjer in sig med diverse skit samt bloggar och klankar ner på allt och alla. Och skryter.

Tjejen Kissie i landets just nu största blogg är en fiktiv person. Alexandra är säkerligen någon helt annan. En rätt tråkig människa, som lyckats vända sin förmåga att få folk att störa sig på henne (provocera) till något bra. Good for her. Jag tycker ändå att det är overkill att vilja läsa hennes "privata blogg".

Tjejen kan inte stava, vilket gör att en blogg tappar läsvärde på studs enligt mig.
När hon gått på lite fler svenskalektioner och fått mer än VG så kanske det kan vara intressant. Innan dess skulle jag inte vilja hitta hennes privata blogg, det är sorgligt nog att jag vet var den "kända" bloggen finns. Ännu mer sorgligt att jag är så uttråkad att jag kollar på den ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0