Vet ni vad jag kom på?

Idag är det prick en månad till Alla Hjärtans Dag. Dags att börja fundera på vad man ska hitta på dårå.. För erkänn, det är allt LITE mysigt att fira den dagen, även om den är ruskigt kommersiell!?!

Eftersom jag är en snåljåp så tänker jag kolla in passande saker och handla det jag ska ge Peter och kidsen redan nu, för det är banne mig billigare än att göra det dagen innan. Man får inte vara dum. Särskilt inte i finanskrisiga tider!

Här hittar man en del roligt, gulligt och intressant.

Här kan man beställa blommor online med leveransdag den 14/2..

Och ja, självklart får ni skicka både blommor och presenter om ni känner för det, maila mig så får ni min adress. Mail: [email protected] (As if!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0