Veckans bästa FL trådar

Jag skulle postat detta igår kväll men jag fick ett samtal som varade liiite för länge så det blev lite förskjutet. Handla, laga mat och putta in möblerna i Lucas rum igen skulle göras också dessutom. Så det blev liksom ingen tid.

Men här är en av de mer tänkvärda trådarna jag hittat :
Beckah82 skriver om en elak kommentar

JoMaMo skriver om jämställdhet och amning vilket är rätt intressant. GÅR det att vara JÄMSTÄLLD och samtidigt amma? Vilket är viktigast, amning eller jämställdhet?

Slutligen en lite småkomisk tråd.
Skulle du ge din man ett par trosor om alla hans kalsonger var smutsiga?

Nu ska jag ta och göra klart i Lucas rum och fota så ni får se hur det blev! Later!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0