Rensa rensa

Känns lite skumt att det bara är helgen kvar här, sen ska vi bo någon annanstans. Är lite trött på att flytta runt, men det är ju förhoppningsvis sista gången på länge nu.

Nu har vi rensat ut lite barnkläder som redan är för små för Tim, så om någon vet någon som behöver lite kläder i stl 50-56 så maila, de är gratis. Har vi inte hört av någon innan söndag kl 16 så ger vi dem till UFF.

Nu säger Peter att vi måste fortsätta, så jag kan inte blogga mer.

Snart blir det kanske Hem Ljuva Hem en gång för alla?!





Kommentarer
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Jag vill ha kläderna du visade i ett inlägg, de från pop? kommer du ihåg? Jag vill ha de till min nästa bebis som jag inte vet när den kommer dock, men en till SKA jag ha! Fast de kanske inte är försmå än..? :)

2010-01-01 @ 20:30:36
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0