Nej nej NEJ, aldrig mer såhär!

Hittade några skräckbilder som jag tagit och sparat just för att inspirera mig till att aldrig mer tillåta sådant förfall. Det är svårt att tro att vi kör med Fly Lady när man ser de här bilderna, men så är det faktiskt.

 

Det som krävdes för att få bort all den här oredan var detta:

  • 15 minuter decluttering i kädkammaren.
  • 15 minuter plockande (27 fling boogie fast utan gräns på antal plockade saker) i hela lägenheten
  • Rensning av skafferi o kyl
Det blev fyra soppåsar med skräp efter de insatserna!

Mer behövdes inte. Tyvärr var jag korkad nog att inte fota efteråt annat än bara soppåsarna :o/

 

Hur som helst: I vår nya lägenhet så kommer jag inte tillåta att det blir såhär. Vi ska bli Nya Människor (haha).Vad tror ni? Kommer vi att fixa det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0