Mupp-blogg.se

Jag har försökt posta ett inlägg flera gånger men det vill inte fastna på bloggen verkar det som. Därför skriver jag ett nytt. Jag letar efter en bra blogg att presentera till Veckans Blogg lite senare. Har ni förslag?
Kommentera!

Ja just ja. Det är färdigtapetserat i Lucas rum nu. Mörkblått med tunna silverränder blev det. Superfint. Nu ska man bara få allt annat skit avklarat med. På måndag har jag tvingat hit den ansvarige från vårt hyresbolag för att HAN ska bilda sig en uppfattning om vad som ska göras, det verkar som att budskapen inte riktigt går fram när det är mellanhänder nämligen. Och så kan jag inte ha det! Jag vill veta vad som ska göras och inte, och den stackars snickaren vill det ju ännu hellre, så klart. (Sen råkar han vara en fräsching som jag inte har något emot att få besök av hehehe.. men det är bara ögongodis. Precis som den ena målaren som var här idag och igår. Ögongodis. Peter är bäst i alla fall i slutänden!)

Så jag ringde och härjade lite, hehe.
I'm a bitch...
Men annars får man ju inte fint hemma, tydligen.

Nåväl. Nu ska jag leta bloggar. Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0