Kan ju inte sova så..

Nähäpp. Kan inte sova. Så jag satte mig och scrappade ihop en liten desktopbild. Såhär ser min ut:

Och för den som vill ha den fast utan kortet på Tim och utan hans namn.. ser den ut såhär:

Sätt bara en bild där det är vitt (egentligen är det genomskinligt) Lägg ev till text som jag gjort på min.

Hämta ditt ex här!

Bilden ser knäpp ut på 4shared men det är inget att bry sig om, det blir så om man inte packar filer ibland.Kände att det var lite onödigt att packa EN fil..


Nu ska jag försöka sova igen. Nästa gång ska jag posta veckans matlista. Inklusive ett recept (minst) och inköpslista. Snacka om service för dem som inte har någon fantasi, haha. Kan bli framåt eftermiddagen eftersom jag inte kan sova just nu. Tålamod!


Kommentarer
Postat av: Lady Dahmer

vill bara påpeka att många av mina stavfel är medvetna. Jag stavar vissa ord som de låter för effektens skull. (men det brukar vara ganska tydligt vilka de är)



Men visst fan finns det ett och annat, Det är ju oundviktligt när man skriver snabbt och ofta och mycket, men det är ju mestadels slarvfel. Jag KAN ju stava.

2010-01-11 @ 09:24:50
Postat av: lady dahmer

åh, och tack för allt annat snällt du skrev. :-) det är alltid kul att få höra fina saker. :-)

2010-01-11 @ 09:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0