Kan det vara en docka?

Gjorde en tråd om tjejen med bodyklädda barnet som jag såg. I minus 17 grader. Kan ju säga att världen är full av toleranta människor i de mest underliga frågor. Många har svarat att det spelar väl ingen roll det var ju en så kort bit, och det är inte farligt med kyla, så varför ska jag lägga mig i? Jag har alldeles uppenbart för lite att göra och letar fel hos andra. (As if!) Jag har faktiskt fått gå så långt att jag fått vända på saken för att poängtera idiotin.

Jag fick skriva "om det var DITT barn och någon visade dig t ex ett foto på att din barnvakt gått ute med barnet klätt så, skulle det fortfarande vara okej enligt dig??" och "skulle du själv gilla att gå ut så lättklädd i de graderna??"
Folk verkar verkligen inte tycka att det är en big deal att man gör så.
Men klagar på att ungar är skitiga runt munnen på ett foto, det gör de.
Nu sist var det något snille som undrade om jag sett en docka. Jamen självklart, för dockor rör sig ju. Not.
Vart är världen på väg, jag bara undrar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0