Ibland gör man bäst i att bara lämna idioterna åt sig själva

Jag blir lite trött. Familjelivs moderatorer plockar bort MINA inlägg i MIN tråd. De som berättar hur saker ligger till i en fråga. Detta för att jag besvarar en fråga.
Jag har en skaplig känsla av vem som anmält dem, nämligen en av mina "motståndare" i frågan. Och fine, man har rätt att ha olika åsikter. Men att anmäla ett förklarande inlägg och faktiskt få det borttaget känns lite sådär.

Face facts verkar inte vara nödvändigt på FL. Man kan bara plocka bort det som inte passar. Tänk vad praktiskt om man kunde regissera världen så IRL med?!

Jag lämnade idioterna åt sig själva, skrev att jag lämnar tråden och tänker inte återvända. Vill folk jiddra så go ahead, jag tänker inte sänka mig till deras nivå.
Sorry!

Kommentarer
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Jadu FL är ju FL. ;)

2010-01-15 @ 08:13:37
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0