Hmmmm

Återigen knappt någon tillgång till Blogg.se och jag vet inte varför. Har försökt flera gånger idag, och får kontakt först nu. Nåja. I veckan beställer vi eget internet, och slipper förlita oss på andras nät. Fast det har funkat över förväntan ändå.

Har gjort klart i KÖKET istället för i vardagsrummet, det såg ut som sju svåra år. Imorgon förmiddag kommer den fräscha killen som har hand om uthyrningen hit och ska bilda en egen uppfattning om vad som behöver göras. Ska bli skönt att slippa mellanhänderna..

Lucas ska vara på dagis tidigt imorgon, jag är övertygad om att det går bra, men trött lär han ju vara imorgon kväll.

Jag blev moster idag. Min lillasyster Sandra fick en dotter som heter Felicia kl 17.08. Ska bli kul att se henne :O)

Nu ska jag lägga mig innan jag blir för pigg. Har kollat på Johan Falk-Vapenbröder på fyran.

Natti natti allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0