Grejor överallt och doptavlor

Banne mig om vi inte kommit en bit på väg!
Det är grejor precis överallt, men jag är glad ändå!
Vi har:


  • Plockat isär Lucas skrivbord
  • Packat alla hans leksaker och böcker mm
  • Packat alla tidningar, böcker, filmer och prydnader som fanns i hyllor
  • Packat ihop allt som vi inte använder ikväll o imorgon bitti i badrummen (vi har ju 2 toaletter)
  • Lagat o ätit mat
  • Nästan fyllt en sopsäck med skräp(!)
  • Rensat lite kläder som är för små medan vi håller på
  • Skapat förvaring till småsaker och mediciner/sjukvårdsgrejor

Nu pausar vi en stund och sen är det dags att plocka ihop kläderna i hallen som inte används och att tömma garderober så att det bara är att ta med sopsäckar med kläder och annat och plocka in bland det första så det absolut tråkigaste blir avklarat först.
Ska dessutom leta efter lite mera smutstvätt så jag får ihop en hel maskin, kan ju vara skönt att ha ALLT rent till imorgon :o)

Nu när jag pausade så tittade jag in i min mailkorg. Jag "väntar" på ett svar från Gun om hon vill och kan hjälpa mig att rita ett par doptavlor till barnens rum. Hon är ju galet duktig som illustratör/tecknare, och det skulle vara så skoj om hon orkade och kunde och ville hjälpa mig med tavlor som är likadana i stuket men ändå är originella. Det skulle vara en mysig detalj på deras respektive rum om de hade likadana såna doptavlor, trots att de inte är döpta.


Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

hoppas du har en bra kväll? (:

2010-01-04 @ 00:02:57
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hahah jag är likadan som dig, alla sådana program har motsatt effekt på mig. vad ska ni hitta på imorgon? (:

2010-01-04 @ 02:28:07
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0