Fototriss: Jag & Tim

Lite kort på gullnosen och mig. Jag är långt ifrån snygg, inte ens i närheten faktiskt. Men det är kul att ha kort på sig själv och barnen, något som jag inte tog med Lucas tyvärr. Inte för jag inte ville, men för jag inte hade något att ta korten med, och inte heller någon som kunde fota oss. På min kamera jag har nu finns det ju liksom självutlösare. Men det är rätt svårt att sikta rätt ibland, hehe.


Alltså I HATE it, blixten får mitt hår att se superflottigt ut. Nice liksom. Grr.

Inte har man mycket koll på vad Tim har för sig heller, haha. Kollar sällan åt rätt håll måste jag säga.

Vet inte riktigt hur det där blev, den som är i fokus är ju jag, det skulle vara Tim, haha.

 

Konstaterande: Väldigt mycket mera träning. Mössa på. Och en stor portion humor så man kan skratta åt eländet :oD


Kommentarer
Postat av: Geshiia - mamma till två pojkar

Tycker bilderna blev bra, speciellt de två övre. :)

2010-01-15 @ 08:15:21
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0