En dag kvar nu!

En dag kvar nu! Jag kan inte sova utan sitter uppe och skriver kom ihåg-listor för att jag vet att man lätt missar något. Skulle vara ganska typiskt att missa att ta med skötväskan till Tim eller att nemos matskålar står kvar här i slutänden :o/
Nåja. Det ska nog gå bra. Nu borde Peter snart gå upp, han ska jobba idag, men när han kommer hem ska vi försöka få lite saker klara. Montera isär saker och rensa av skrivborden, ta ner ett par hyllor och skåp mm.

Det här är faktiskt lite av en light-flytt jämfört med hur det varit förut men det kommer nog inte kännas så när jag håller på att packa upp. *grämer mig redan nu.. åtminstone för kläder och textilier. BLÄÄÄ!*

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0