Bra dag!

Själva dagen var bra igår, jag var vaken ända till halv fem på eftermiddagen. Men sen däckade jag en gång för alla till tiotiden när Lucas la sig (inget dagis=senast 22) och skulle säga godnatt. Strax efter somnade Tim också när jag matade honom, och han sov till halv nio i morse. Skönt att man fått zombiebarn så man kan vila ut ibland, haha.
Tim har varit på BVC idag med Peter, han är fortfarande normal. Väger dryga 7,1 kg och är 63 cm lång. För att fira hans tremånadersdag passade jag på att köpa lite smakportioner av mangopuré och majs och potatispuré samt lite gröt och äppeldryck. Mina barn får börja tidigt, det verkar som det är ett bra koncept för att de ska lära sig att äta allt. Lucas ogillar EN sak. Skalet i pajer. Annars inget.
Samtidigt som jag handlade lite till Tim köpte jag Zyx citron till Lucas som är förkyld med halsont. De hjälpte sa han. Skönt! För de var dyra!! Till mig själv hittade jag lite filmer, som de tidigare hyrt ut antar jag, de kostade 30 kr/st. Så det blev tre st.
Får se om det blir fillmkväll med Peter ikväll :o)

Nu ska jag däremot försöka häva i mig lite frukost, sen torka bort något kladd på Lucas golv. (Smält isglass tror jag det är).
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0