Tidigt..

Jag kör på devisen bättre sent än aldrig.
Idag först har jag engagerat mig i att få en invite till Spotify. En gammal kompis från Årjäng hade en massa invites att dela ut eftersom han är Premiumanvändare, och jag passade på att få en. Tror dock att Peter ska få mina uppgifter och installera det på sin dator, han är mer för musik än vad jag är. Jag kör hellre på Voddler, som det filmfreak jag är. Och Voddler har jag ju redan, ska bli kul att använda det ORDENTLIGT när internet är snabbt. Men det funkar till och med på den dåliga lina som är här. Inte illa :o)

Men som sagt. Jag är inte så snabb. Spotify har ju funnits en halv evighet. Ehrmm... Jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0