MORR!

Har just pratat med målarfirman. Undrade när f*n de ska komma hit egentligen, så man kan planera lite. Nemo är ju med Peter på jobbet, och det kan han inte vara alla dagar. Så för allas skull kan det vara bra med en uppdatering.
Så jag ringde, eftersom de inte orkar ringa mig.
Förra veckan pratade jag med dem. Då skulle de komma den här veckan.
Idag skulle de komma NÄSTA vecka. Vad i helvete håller de på med egentligen?!


LATMASKAR. Jag är viktigast. Jag ska vara först. Kom hit och hämta de förbannade luckorna i köket åtminstone?!

Typiskt också. Vi som skulle till IKEA för det var så lägligt att det troligen skulle vara klart i vardagsrummet. Jo tjena liksom. Vi får åka dit och sen ställa det vi köper i vårt kallförråd. Eller sprida sakerna i resten av lägenheten.

KAN MAN INTE RINGA OCH BERÄTTA ATT DET DRAGIT UT PÅ TIDEN?

Egentligen skulle vi låta bli att se till att det är hundfritt när de väl dyker upp, och låta Nemo bita dem i rumpan. Fast det skulle han aldrig göra ändå, han är för snäll.

Ser han ut att vara en sån som biter folk i röven? Nä.. (Kortet taget förra vintern i Västerås)



Kommentarer
Postat av: Renee

Väntar du på målare? Dom har kanske kört fast i snön!! Jag tycker du ska låta hunden skrämma dom, då kankse det blir lite fart på dom.

2010-02-03 @ 21:40:35
URL: http://reneemari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0