Jag försöker

Seeegt nät när man lånar andras. Men jag testar att ladda upp några foton som jag tog förut idag när vi var ute, Lucas, Tim och jag. Vi mötte en granne och jag fotade hennes söta lilla Jack Russelltik Ellen. Hon och Zita kollade in varandra kan jag lova!

Behöver jag berätta vem som står utanför bild?

 

Lucas tog tillfället i akt att "sprattla av sig", så han hoppade, sparkade och sprang som en galning. Här t ex:

Sekunden efter var jag inte så varm och torr längre kan jag säga!

 

Lycka är att hitta orörd snö att hoppa ner i!

Tim låg och sov i barnvagnen, och Zita sprang runt och busade och rullade sig om vartannat. Alla njöt alltså av att det inte var sådär smällkallt som det varit innan! Hoppas på fler såna dagar, helt klart!

Kommentarer
Postat av: Grannen

Jättefina bilder på Ellen och Lucas.

Tack igen.

2010-02-02 @ 21:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0