WOW vilken diskmaskin

"Ni som kommit med förslag på att vi ska inhandla en diskmaskin för att slippa bråket om disken, det kommer inte att fungera här heller ;)
Möjligtvis om diskmaskinen startades av att man måste spela en snutt WoW eller liknande innan, och skaffa sig en viss poäng innan diskmaskinen ens startade ;)"

Citatet ovan är taget från Att leva med en slashas.

Jag vill bara informera om att den diskmaskin som startas av att man spelar WoW skulle kunna bli årets julklapp, jag tycker att det är dags att fundera på patent på en sådan, den som får det att faktiskt fungera skulle kunna tjäna kulor, och inte så få heller tror jag!
Jag vet en som skulle vara intresserad av en, haha.


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Haha jah det är underligt det där med teater X'D Haha :)



Men ja ska kika på va texten hette i morrn ^^

2009-11-20 @ 00:53:50
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Em

Men diska som är så kul? Hahaha! Men ärligt så tycker jag (som oftast) om att diska. Det är min egen-tid (läs:terapi-tid) på dagen. Men måste man stressa för att hinna med är det INTE kul. En diskmaskin avlastar lite, men trots allt skall man ställa in och ta ut ändå..



God morgon!

2009-11-20 @ 05:46:39
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: knixie

Ja en tvättmaskin som startas när de spelar skulle vara någe... Men min kar är så väldans duktig att hjälpa till faktiskt så jag ska inte gnälla =))



SV: Nej de är inte kommentarerna som är problemet och inte antalet läsare utan de är de som läser bloggen. Bloggen är först och främst avsedd för vänner och även andra får väl läsa den. Men jag är trött på att den ska användas till snokeri. Därför övervägen jag att ge upp de här. Men min kära man sa igår att han tycker jag ska fortsätta... men jag vet inte skaffa en anonym blogg kanske... eller med lösenordsskydd...

2009-11-20 @ 09:38:51
URL: http://knixieknixie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0