Vardagsmysterier 6

Jag skulle faktiskt vilja veta.

Exakt HUR nödvändigt är det att få en finne. Och dessutom att få den på NÄSAN?

Det är bara att inse att jag inte följer med Peter till BVC idag. Aldrig, inte en chans att de ska få glädjas åt något annat än Tims viktuppgång. (Som borde vara ett faktum..)
Jag har inte haft en finne på evigheter, men självklart ska den komma idag när jag ska visa mig bland folk. Hur kommer det sig att det är så varenda gång? Har finnar inbyggd timer som talar om när det är ultimat att ploppa upp för att förstöra så mycket som möjligt för bäraren, eller vad?

Fast jag kan ju säga såhär.. det kunde varit värre. Jag hade kunnat få finnen i musen. Det är inte mysigast. Fråga mig inte hur jag vet. Jag bara vet. Vissa saker säger sig själva. Obs, jag menar fortfarande finne som i acne, finne som i vårt grannland kan mycket väl vara okej att ha på besök, det har jag faktiskt haft i min ungdoms syndiga dagar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0