Utmaningsdags!


Jag vet att det är ganska populärt att utmana varandra på saker på nätet. Då och då antar jag en utmaning, så det skulle vara skoj om någon eller några vågar sig på min utmaning.

Uppgiften:
Blogga om ett givet ämne, minst sex rader ska inlägget vara. Ämnet är BARNUPPFOSTRAN. Ett ganska brett ämne, så det borde inte vara SÅ svårt. Eller?
Kommentera här när du skrivit ditt inlägg, och länka gärna hit i inlägget så att andra kan läsa alla de inlägg som skrivs i ämnet.

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Sossessa

Det verkar som jag blivit först att anta din utmaning. Hoppas det blir fler!

Mitt inlägg hittas på www.sossessa.wordpress.com



/Sossessa

2009-11-15 @ 21:52:56
URL: http://sossessa.wordpress.com
Postat av: Jessica- tre killar och en tjej

Tack för du antar utmaningen Sossessa, din text var väldigt bra tyckte jag, hade det varit på mitt dagis så skulle jag skällt ut personalen efter noter, timeout löser inte allt, snarare är det att förnedra barnet, åtminstone när det genomförs på det sätt som du beskriver.

Kom gärna tillbaka och anta någon mer utmaning i framtiden!

Jessica

2009-11-16 @ 20:04:12
URL: http://tremoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0