Tio års vänskap är över..


Här spanar Lazy på altanen med vintersolen i ryggen. Kortet togs av mig i Januari 2008.



Nej, jag har inte blivit osams med någon. No worries. Men min kissemiss Lazy, eller Lazylus som vi kallade henne (vet inte varför det bara bl
ev så..) har fått gå vidare till nästa nivå.

Hon fick något fel som gjorde att hon bara kräktes mest hela tiden, men det är inte så ovanligt när katter blir äldre, och hon fick dessutom p-piller eftersom hon var ute mycket sedan hon flyttat till mina föräldrar. Det kan också bidra till att hon blev sämre fortare.
Men oavsett skälet till att hon blev sjuk, så slipper hon lida mer nu. Skönt, även om jag såklart inte är glad över att ha blivit av med min raring till katt.
Hon var verkligen one of a kind, botade katträdda, hade min gamla hund Axa som "barnvakt" till sina kattungar, snurrade ett varv för att orientera sig när hon var på väg någonstans.. nu är det slut på det.  Men vi fick åtminstone ha världens mysigaste katt i tio år.




Detta får bli en  Minnesbild.

Kommentarer
Postat av: Victor

Stackare



Min kisse är också tio år, hoppas han får bli några år till

2009-11-17 @ 14:11:19
URL: http://vipee.blogg.se/
Postat av: Victor

Hahah det är den enda jag tycker om också. Så det blir inga aladdinaskar på min initiativ

2009-11-17 @ 14:29:52
URL: http://vipee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0