Skratta inte för mycket, du kan bli fattig

Om du är sjukskriven så försök att inte skratta för mycket offentligt, och fastna INTE på kort! Det i sin tur kan läggas ut på Facebook och du kan även då du skrattar på bild bli av med din ersättning. Det har en kvinna i Kanada blivit. Reglerna är tydligen inte hårdast i Sverige, men det är nog bara en tidsfråga innan handläggarna sitter på facebook och kollar hur bra man har det på sina foton även här i landet.

Det här är nog ungefär så glad jag brukar vara på kort, jag hatar att vara FRAMFÖR kameran, så jag kan nog vara lugn, eller vad tror ni? Jag tog det dessutom själv och det var mitt i natten, så det kan förklara blekhet, vinkel mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0