Ska jag eller ska jag inte..?

Eftersom jag nu äntligen får ett varsitt rum till killarna, så funderar jag på om jag ska skicka in en beställning på doptavlor till Bettina..
Lucas är inte döpt, och det kommer nog inte Tim heller att bli, men det kan ändå vara skoj att ha en tavla som minne med födelsedatum, vikt och längd samt årtal o namn.

De är himla söta, tavlorna, så dyra är de inte heller (förhållandevis) så det suger lite i shoppingtarmen, eftersom det skulle vara kul med något som är lika på båda killarnas rum när vi flyttat..
(Olika motiv, men samma stuk på tavlorna)
Vad tycker ni, ska jag slänga omkring 400 på doptavlor? Ingen jättesumma, men just nu så är det ju födelsedagar, jul och flyttkostnader PLUS två dubbla hyror så det kanske ska vänta? Eller blir det bra julklappar? Velig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0