Research

Jag gör lite research på hur man kan göra för att variera sina inlägg lite, och göra dem tilltalande för besökaren.
Att variera sina ämnen är en grej, att använda rätt mycket bilder och att gärna stila till bilderna lite (som jag försöker göra med ramar och text t ex) är en annan. Länkningar är ytterligare en faktor som spelar in, liksom att inte skriva för långrandigt men inte heller FÖR kort.. Svår balansgång men fullt möjlig.
Att involvera sina läsare brukar ockå vara ett bra knep vad jag förstått. Så då gör jag det genom att fråga något som jag ändå undrar...

Har NI några flera tips på hur man kan göra inlägg roligare? Kommentera gärna i så fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0