Orgasmera Mera

Jag kan bara säga att jag känner ett antal killar som skulle velat vara ihop med Michelle. Haja själv, tjejen får ca 300 orgasmer per dag. Det torde ju vara skoj. I början åtminstone. Måste vara rätt krävande att hålla masken efter ett tag och försöka ha ett vardagsliv, dock. Men det kanske är jag som är lite kräsen bara. Vad vet jag?!
Hur det nu än är, så får hon på en vecka mer orgasmer än vad jag kommer att få på en livstid. Fast jag är inte avundsjuk.

Måste vara jobbigt att svara i telefon när man är mitt uppe i en orgasm.
Tänk själv. "Hallåååååhh, jaaa.. mm.. åh, hej. jodå allt är bra. Sjäääälv.. aaah, själv då?"

Nej tack. Jag vill nog bestämma själv när jag ska få mina orgasmer eller inte. Åtminstone på ett ungefär.

Kommentarer
Postat av: Em

HEJ! :D

Jag såg ett tv-program för ett par år sen med flera kvinnor som hade det problemet, det var fruktansvärt jobbigt att leva med.

2009-11-17 @ 17:03:28
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: ChoQlat

Det programmet såg jag också! Och förresten.. Fonten du ville veta namnet på heter Jayne Print. :O)

2009-11-17 @ 17:47:42
URL: http://www.choqlat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0