NU börjar jag krokna

Nu har jag skickat Peter till jobbet. Och matat och bytt på Tim.. Hunden är kissad och även matad, ihop med katten. Kort sagt, allt är lugnt här. Jag börjar känna av min vakna natt, och funderar allvarligt på om jag ska lägga mig och försöka sova lite, eller om det är korkat kanske?!
Inom någon eller ett par timmar ungefär, så kommer ju Lucas att vakna och jönsa runt och vill ha O'boy och en massa annat. Frågan är, kommer jag att vara tröttast om jag lägger mig eller om jag är vaken, måntro?
Vad hade ni gjort?

Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Haha, gå och lägg dig och sov en stund :D Eller läs en bra bok!



Ha en bra tisdag! =))

2009-11-24 @ 09:12:16
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0