När sover Kungen?



Lucas är med mormor och morf
ar i huvudstaden och har varit på Monster Jam. Det i sig är ju ett äventyr, men att åka förbi Slottet där Kungen bor väckte också lite tankar tydligen. När jag ringde och hörde var de var på ett ungefär så ropade Lucas i bakgrunden om eld och rök och andra effekter. Sedan blev det totalt tyst, sen kom kommentaren.
"Mormor, sover Kungen nu, det är mörkt i hans slott".
Njaa, halv fem på eftermiddagen tror jag nog att Kungen är vaken, eller vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej och hå, vad glad jag blir när folk kommenterar!

Vad roligt att flytta till större, men tråkigt att det är i juletider. Hade det inte varit liite roligare om ni hade flyttat in 1/12 istället? :)

Jag pyntar ingenting innan första advent men har ingen regel så som att tomtarna ska upp först dagen innan självaste julafton eller så. Jag pyntar för fullt från och med första advent, punkt slut!

Gud vad det ska handlas mycket i år. För vi har precis flyttat in i vår BR på fyra rum och kök. Kan det inte bli första advent. Typ. Nu!

2009-11-16 @ 00:35:32
URL: http://gundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0