Lite lätt senil, bara. Ingen fara.

Vi har en schäferhund. Nemo. Lite svår att missa, då han inte är så liten direkt. Ändå verkar det som att graviditet-demensen slagit sig ordentligt på mig.
När jag skulle gå ut med honom igår och låta honom kissa lite, så satte jag på honom kopplet, gick ut i trapphuset, låste dörren, gick ut på gräsmattan och snurrade ett varv. Och undrade för mig själv "Hmm, vad skulle jag göra här nu då?". Kvar uppe i lägenheten sitter Nemo, kopplad och klar. Men följa med ut och kissa fick han inte. Det är överkurs för mig att komma ihåg att ta med hunden som ska kissa, han måste med andra ord börja pottränas för att överleva en dag med mig snart!


Det händer också att han FÅR följa med och kissa, här är bildbevis :o)

Kommentarer
Postat av: Shannara

HAHAHAHA... Underbart!



Men vad ska jag skylla på? Jag är ju inte gravid längre!

2009-11-18 @ 20:41:23
URL: http://shannaraskaos.blogspot.com
Postat av: Shannara

Haha... Se där vad dement jag är... Jag glömde helt av att du faktiskt också kläckt ditt knyte... flinar

2009-11-18 @ 20:45:30
URL: http://shannaraskaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0