Jag vill vinna!

Jag vinner typ aldrig något. Men jag deltar ändå i Geshiias tävling om ett par ljuslyktor och ett "pepparkakshjärta" i porslin, var med du också vetja. Det är söta saker, åtminstone tycker JAG det!!

"Jag är med och tävlar hos Geshiia om fina julesaker från O-Råsa, var med du med!"


REGLER

Ni med blogg:
1. Kopiera bild och text, lägg in bilden och texten på din blogg. (se till att länkarna funkar)
2. Skriv namn, mailadress och bloggadress i en kommentar till detta inlägg.
3. Svara på frågan: Vilken är just din favoritsak inne bland julsakerna hos O-Råsa?
4. För en extra vinstchans så skriver du ytterligare en kommentar till detta inlägg
med länken till tävlingen i din blogg.

Ni utan blogg:
1. Skriv namn och mailadress (mail syns bara för mig) i en kommentar till detta inlägg.
2. Svara på frågan: Vilken är just din favoritsak inne bland julsakerna hos O-Råsa?
3. Svara på frågan: Hur många kategorier har jag i min blogg?
4. Svara på frågan: Vilken är din favoritkategori av de jag har?
5. För en extra vinstchans så skriver du ytterligare en kommentar till detta inlägg
med det rätta svaret på punkt tre och fyra. (detta publiceras när tävlingen är avgjord)

LYCKA TILL!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Vinna är alltid roligt. Synd det händer så sällan bara :P

2009-11-20 @ 22:45:00
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja visst är den! Tycker det är kul att få en bild av hur barn ser på saker och ting! :) Ha en bra kväll

2009-11-20 @ 23:34:41
URL: http://kkarinhaglund.blogg.se/
Postat av: marre

Ååååh, tack så mycket för det svaret, jag trodde först du skulle skriva som de flesta andra att jag bör tänka mig för innan jag skrev det :P



Hehe, jag har inget emot 30åringar, det skrev jag mest för att för en gångs skull säga något tillbaka till de som läser min blogg - deras ålder tar hårt på dem lika mycket hårt som deras elaka kommentarer tar på mig :)



som jag har läst en gång förut: dont dream your life, live your dream.. rätt eller? :)

2009-11-20 @ 23:46:46
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: marre

och jaa... haha, alltså det där med läpparna :) jag har förstorat mina med, fast inte av samma anledning som just kissie.. min anledning var att jag hade absolut inga läppar alls, det var som två bindesträck... :P



Vad ska jag skriva för namn på länken till dej då? :)

2009-11-20 @ 23:51:30
URL: http://maaarre.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, det blir en del ibland. :P

Tack så mycket för att du röstat! Glad jag blir <3



Oj, det var många datorer det, och verkligen extra bra att han kan det ifall det skulle vara något som krånglar. För det händer ju tyvärr ibland. :S

Hoppas du haft en fin kväll!

2009-11-21 @ 00:21:52
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: knixie

Du tipsa mig om att ha tävling och de tyckte jag passa så bra på min nya blogg jag tänkt göra...

så idag gjorde jag en ny blogg.

/Knixie

2009-11-21 @ 00:37:36
URL: http://knixiesbloggdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0