Hur ska det här gå?

Jag ser fram emot Tisdagen. Klockan har passerat 05 och jag har inte sovit en sekund. Tim har vaknat varje timme och gnekat som en annan ekdörr, och så skriker vi i fem minuter, och så somnar vi om. Gång på gång.
När det är dags för veckans höjdpunkt i form av Ugly Betty och Desperate Housewives mellan 20 och 22 så kommer jag vara i koma, det törs jag sätta pengar på.

Eller så är jag i koma hela dagen och gör saker som jag inte minns. Det har också hänt.

Som grädde på moset så lär nog Lucas vara hemma idag med. Lite feber igår kväll. Igen. Och åt ingenting alls på
hela dagen igår på dagis tydligen. Suck.

Fast man kan ju se det såhär: Det är förbaskat skönt att slippa springa till o från dagis i alla fall. Undrar om Peter kan ta med sig Nemo till jobbet också, så slipper jag sticka ut näsan genom dörren alls. Vore kanon ju!

Vi får se.
Men om jag inte bloggar under dagen så beror det alltså på att jag är i koma. Jag återkommer i så fall när jag kvicknat till. Oroa er inte!



Hej hej mammas läsare, nu är klockan två och jag är pigg som bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0