Hörni, Glöm inte Gun!

Jag smiskar mig själv på fingrarna bara litegrann. Sparkar lite i röven också.

För några dagar sedan så fick jag besök av Gun, som är en superrolig och trevlig människa som länge inte hade en blogg, men ständigt kommenterade inne hos Egoinas Mamma.

Numera har hon en blogg, och jag skulle ha svarat på kommentaren där direkt, men så slog det slint i skallen och jag glömde. Inte att svara, det kom jag ihåg. Men jag glömde att hon skaffat sig en blogg.
Så kom jag på det idag, och hälsade på och bad om ursäkt. Hoppas hon förlåter mig.
Menade ju inte att vara otrevlig :o)

Numera ligger Gun på länklistan till höger, ihop med en del andra sköna människor som jag gillar. Det är min personliga "bloggrunda" som jag försöker hinna med att hälsa på om inte dagligen så i alla fall var tredje dag ungefär. Jag kommenterar inte alltid, men jag läser. Vill du vara med så hör av dig. (Då kanske jag får vara med hos dig också? )



Kommentarer
Postat av: pelle

Gun är väl för härlig! Diggar henne som fan. Jordnära och rolig ;)

2009-11-25 @ 18:47:16
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Gun

Gud vad gullig du är! Jag är självklart inte sur på dig! Varför skulle jag vara det? Jättestor kram till dig Jessica!:)

2009-11-25 @ 19:23:01
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0