En opålitlig väckarklocka

Här börjar vi dagen med att försova oss. Eller rättare sagt, Tim som brukar vakna prick 07.00 när pappa Peter ska upp, svek. Han gick över på sommartid igen och sov en timme extra innan han agerade väckarklocka. Så idag kom pappa försent till jobbet, men som tur är så kan de flexa på hans jobb på morgonen för det mesta.

Själv har jag en liten klump i knät som somnat om efter matning. Frågan är hur man får honom ifrån knät utan att han vaknar, för snart händer det en olycka..
Fast det är klart, det är ju ingen katastrof om han vaknar, det är ju Måndag. Lucas ska till dagis tidigt idag.

Gomorron på er allihop. Lika bra jag säger det, för när jag kommer hem från dagislämningen lägger jag mig och sover några timmar till.

Såhär tänker jag göra så fort jag får en chans! Det här är förresten Hera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0