En liten present

Som jag skrev inatt när jag inte kunde sova, så har jag kommit tillbaka till scrapparlusten verkar det som.
För att mjukstarta så har jag gjort ett skrivbordsunderlägg som jag lägger ut här, det kostar ingenting, och det är bara att lägga in ett foto så är det klart att användas sedan, man kan också dekorera mer om så önskas. Jag har sparat allt jag tillverkade för att göra bakgrunden som separata filer, så papper, metallnoshörning, rikrakband, rosett, kromad ram och en bonusram med blommor finns inkluderat i zipfilen som du kan hämta här!

Såhär ser skrivbordsbilden ut:

Exemplet visar hur mitt skrivbord kommer att se ut några veckor framöver :o)

 

Vill du ha BARA skrivbordsbakgrunden utan allt annat och utan möjlighet att ändra i lagren, så kan du ladda ner den här. Observera att bilden på 4shared kan se konstig ut, men det är inget att bry sig om, den ser ut som på bilden här ovanför.

Vill någon ha en annan färgkombination eller liknande så är det fritt fram att kommentera så ska jag försöka göra det jag kan för att hjälpa den som vill.


Kommentarer
Postat av: Theres

Scrapbooking verkar himla kul. Har aldrig gett mig in i det träsket dock, men kan tänka mig att det är väldigt beroende framkallande :) Är du duktig på photoshop också?

Vilken fin bild, ditt skrivbord kommer bi finfint :)

2009-11-15 @ 12:28:12
URL: http://majbarnen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0