Egoina och jag :o)

Jag har alltid gillat Egoina, det är inget snack. Men nu gillar jag henne ännu mer.

Vi tycker precis lika. Jag gillar inte heller Twilight, och jag tänker inte heller vaccinera mig eller kidsen mot svininfluensan.
Blir vi sjuka så fine, vi har tamiflu hemma, räcker inte det som hjälp så var det väl helt enkelt inte meningen om man kan säga så..

I'm with you Egoina. Helt klart. Skönt att NÅGON tycker som jag, det är nog den första utöver jag själv som tycker lika i båda de här viktiga frågorna tror jag..

Kommentarer
Postat av: Gun

Vi har lånat Twilight men inte kollat på den än, men det skulle inte fövåna mig om jag inte gillar den. Haha, inte så positiv inställning kanske, men det verkar inte vara min sorts film.

2009-11-26 @ 21:33:51
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0