Celebert på Jysk

När vi shoppade idag så kom Peter smygande med Tim på armen, sen väste han "kom, titta bakom oss.. det där, är inte det han den där pappan i reklamen, Telia..?"

Här är han, med Ica-Stig ;o)


Peter hade hört på rösten och skånskan att det måste vara han, och när jag lyssnade var jag osäker, men när jag tittade så såg jag att så var det ju. "Teliapappan" stod och pratade med en liten tjej, och när jag googlade på honom för att få fram en bild så hittade jag hans hemsida, och den där tjejen, Alexandra heter hon, går inte att ta miste på. Jättegullig tjej.

Så då har man frotterat sig med kändisar idag då. Känns bra :oD

-->Edit: Numera vet jag att Roland, som han heter, bor här i stan, och faktiskt bara några minuter ifrån oss! Det trodde jag ju faktiskt inte måste jag säga, men det är ju skoj! Kanske blir det fler "kändisögonblick" då... <--

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0