Ändrade om litegrann

Jag fick höra från några att den header jag hade var lite kornig eller grynig. Och så kan vi ju inte ha det, så jag fixade en ny. Lite annorlunda, men ändå samma, så att säga. Det är dökul att göra headers tycker jag, och den här designen har jag jobbat en del med för att jag inte vill att den ska vara för lik den jag lånat som inspiration, nämligen Lily, eller Linda Blom som hon heter. Den är bara tillfällig, eftersom att Bilja lovat att fixa en nelt ny, mer scrapbookbetonad variant, men så länge så kan det ju få se hyfsat ut ;o)

Att det är hästar med på alla kort utom Tims bild beror på att jag tvingat på hela familjen mitt hästintresse, men eftersom Tim bara är 20 dagar gammal än, så är det inte riktigt rätt att lyfta upp honom i sadeln ännu..
Hästarna på bilderna är från vänster: Hera på min och Peters bilder. (Den berömda hästen som jag fostrade under ett par år, som jag nämnde i föregående inlägg..) Samt Lyster på Lucas kort.
Samtliga finns på Säby Nilsagård hos några bekanta till familjen som har kennel och bedriver fårnäring (alltså de föder upp får och skickar lammen på slakt när de är "lagom stora" så att folk kan få lammstek!) samt har hästarna i jordbruket och lite annat.

Visar ett kort på BARA Hera, för hon är en riktig sötnos tycker jag!


Kommentarer
Postat av: rebecca

SVAR: Jaaa! Jag riktigt toklängtar, jag vill fixa iordning och dona och framför allt vill jag tända en brasa i öppna spisen och bara sitta vid brasan och njuta. ;)



Bära ihjäl mig på fredag..? hohoho vem tror du att jag är? en man..? jag är kvinna och ska INTE bära ihjäl mig, jag ska vara i huset och fixa såklart. ;)



Skoj att du vill vara med i tävlingen. :)

2009-11-19 @ 06:21:55
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Bra, då har du ialla fall länkat : ) Men till nästa gång, fråga innan : ) Det är lika bra! Har varit så utsatt för stölder av designen nu att jag blir så jädrans besviken när de sker : )

2009-11-24 @ 07:26:53
URL: http://lindablom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0