Vintern är visst här

Snö. Lucas var tokig imorse, han skulle INTE gå till dagis. Ända tills han fick se hur mycket snö det kommit. Då blev det fart på honom. Men så var det då den där overallen. Och skorna som han inte ville ha. Men snö övertygade honom om att det var okej.
Jag tog inte med någon kamera förut idag, men ikväll när han skulle hämtas så tog jag faktiskt med den, måste ju testa att fota lite när det är mörkt, tänkte jag. Här är Lucas när han kom från dagis.


Det enda som var svårt var att det fortfarande snöar, så kameran vill GÄRNA fokusera på snön om motivet är lite längre bort än ett par meter. Tyvärr. Men det går säkert att komma runt med de manuella inställningarna som jag inte lärt mig att hantera ännu :o)


Ett av många kort där snön blev i fokus..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0