Veckans Blogg-Beckahbitch

Återigen dags för...

som den här veckan är Beckahbitch!

 

Att Rebeckah får bli veckans blogg beror på att hon skriver lättlästa, intressanta inlägg om saker som inte lämnar många småbarnsföräldrar oberörda. Det varvas med massor av fina bilder på hennes tre killar och en bra uppdatering är också något som vägts in i bedömningen. Hon kan vara lite ettrig i sina åsikter, precis som jag själv är då och då, men det är ju enbart roligt tycker jag, och för det mesta så har hon faktiskt vettiga åsikter dessutom, så det gör ju inte så mycket :o)

Jag tror nog att de flesta hittar något läsvärt inne hos Beckah!

 

 


Kommentarer
Postat av: BeckaHBitcH.se - triss i gossar

Men oj! Tack snälla för utmärkelsen och alla fina ord :-) va glad jag blir! <3

2009-12-29 @ 16:53:10
URL: http://beckahbitch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0