Vardagsmysterier 9

Hur kommer det sig att, trots att man är med i NIX-register och har skyddat nummer, så ringer alltid en massa försäljare och försäkringsbolag på hemtelefonen? Och de gör det ofelbart på morgonen när man står och ska iväg till dagis..
Idag ringde Trygg Hansa och ville sälja en barnförsäkring. Hur kan man INTE veta att jag har barn och troligen står i begrepp att lämna hemmet vid niotiden på morgonen när det är en barnförsäkring med rabatt för flera barn än ett som ska säljas in?!
SUCK. Behöver jag säga att jag idiotförklarade hon som ringde och tackade nej?


Kommentarer
Postat av: Sara

jag förstår inte heller, tror dom ringer slumpmässiga nummer och så har man oturen att va det!

Jäkla jobbigt är det i alla fall och man kan bli på jäkligt dåligt humör

2009-12-21 @ 12:25:10
URL: http://sajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0