Vad vi gör hos oss mitt i natten


Peters tidsfördriv just nu

Det är mitt i natten. Lucas sover med Nemo och Zita. Tim ligger hos Peter och kollar på Family Guy som jag så snällt köpte i julklapp, och själv sitter jag här och häckar. Rimligen borde sängen vara ett smartare val, eftersom någon måste med Lucas till dagis imorgon, och sen väntar den härliga Rensningens början. Domedagen har kommit. Det är bara att inse att man inte kommer undan längre.

Imorgon MÅSTE vi börja rensa allt och packa, annars blir det ett helvete att flytta nästa måndag. Och med våran takt och Peters separationsångest så behöver vi den här veckan för att göra klart det som ska göras.
Det enda som är bra med att vi ska rensa är att vi åtminstone kommer iväg med bara sånt som vi gillar och/eller använder. Det ska jag nog se till.
En kvart i taget. Då går det nog bra.

Shit. Jag blev sugen på att göra en 27 fling boogie. Plocka 27 saker som ska kastas/ges bort/säljas. Det låter fjuttigt, men det gör skillnad, jag lovar. Måste sluta. Ska göra en sån nu. Sen lägger jag mig. Måste sova lite med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0