Totally rocks

Jessica: Måste komma ihåg att lägga in Totally bland mina ordinarie länkar, det är en bra blogg, men det får bli imorgon. Påminn mig om det, bloggen!
Bloggen: Jaaa, det ska jag försöka komma ihåg, o du store härskarinna.
Jessica: Vafan, vadå stor? Du missade mig som gravid då eller? Jag har gått NER i vikt, NER, fattar du?
Bloggen: Förlåt, ers storhet....


Jag har inget liv. Jag sitter och hittar på en konversation mellan mig och min blogg. That's how bored I am.

Borde lägga mig, men kommer få springa på toa femtioelva gånger ändå, och dessutom inte kunna andas pga nästäppa, så jag sitter kvar. Men jag orkar i alla fall inte lägga in Totally förrän imorgon. Ledsen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0