Så otroligt skönt!

Denna vakna natt har gett flera insikter, varav en måste delas med er alla.

Det är så jäääävla skönt att inte vara gravid längre!

Snittet har läkt superbra, jag kan gå, har inga infektioner och allt är toppen. Men bäst av allt, jag börjar få tillbaka mitt liv.
Jag har slutat sörpla i mig en liter Brämhults Apelsinjuice varenda dag.
Jag kan dricka Cola igen.
Jag knuffar inte okända med magen av misstag när jag ska trängas på Maxi.
Jag kan sätta mig på cykeln utan att riskera att den får punka.
Jag kan böja mig ner och plocka upp saker på golvet i flera minuter! HAJA VILKEN LYCKA!!!!
Jag kan sova på mage igen, hurra!
Mina lungor är återigen MINA, jag har inte delad vårdnad om dem längre. Så himla skönt!
Jag orkar gå hela vägen till och från dagis utan att vare sig flåsa eller stanna, kan t o m jogga!

(Det är nu ni ska rita kors i taket eftersom det knappast finns någon som är mer anti att jogga än vad jag är..)


Men nu mina vänner blir det aldrig mer några barn igen. EVER. Jag knipsade mig samtidigt som jag snittade mig nämligen. Så himla skönt! (Att slippa oroa sig alltså, inte att knipsa, det vet jag inget om eftersom jag sov).

Nu ska jag bara bli av med en biverkning från graviditeten. Chokladsuget. Sveper lätt i mig en Marabou 200-grammare per dag nämligen. Inte bra. För dyrt, och för onyttigt. Fr o m idag, Första december, ska jag bara köpa choklad EN gång i veckan, nämligen på helgen. Back on track.


Kommentarer
Postat av: rebecca

Skönt att du är påväg tillbaka ;) hehe nerå.. så du knipsade dig? fan tänk om du vill ha fler barn senare då? du är ju fortfarande ung.



Angånde min tävling, du undrade vad jag menade med etra chans? det var så att när du hade bloggat om min tävling så ska du ta den blogglänken och klistra in i ett eget inlägg för extra vinstchans. :)



länk till tävlingen: http://geshiia.blogg.se/2009/november/jultavling-1.html#comment

2009-12-01 @ 10:23:25
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: Shannara

Åh, choklad som är sååå gott!



Min räddning när jag är sömnlös natt efter natt. =)



2009-12-01 @ 10:58:22
URL: http://shannaraskaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0