Problem med dildon

Man vet verkligen aldrig vad man ska möta när man läser på Familjeliv. Ikväll hittade jag en tråd om ett par där mannen har fått en dildo i analen, och nu får de alltså inte ut den därifrån. Hurra!

Det första jag som tjej skulle göra är kanske inte att sätta mig och skriva i ett forum om saken, utan att ringa sjukvården, eftersom det säkert inte är så bra att vänta för länge med att få ut den.
Sen att det är pinsamt..jodå, maxat. Men å andra sidan, det får man ta.

Jag kan ju tillägga att egentligen är kanske inte själva trådstarten det roligaste, utan vissa inlägg där andra berättar om olika saker som de sett eller hört talas om att folk sökt akut för.. Vad sägs om en träslev i eller glödlampa i rumpen kanske?

Ja, jag antar att man förstår på det stora hela att det är en sån tråd som lätt ballar ur, för den låter onekligen fejkad, men om det är sant att det hänt, så lider jag med paret. Men som sagt, min första prioritering skulle INTE vara att gå in och skriva på Familjeliv om en sån sak.. Det finns så många underliga människor, haha.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hahahaha jaa underliga är rätta ordet. ;)

2009-12-11 @ 23:57:16
URL: http://geshiia.blogg.se/
Postat av: rebecca

Vinnare dragen, kika in och se om just du vann. :)

2009-12-12 @ 17:47:49
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0