Önskelista

När jag var liten skrev jag minsann ingen önskelista. Det blev aldrig av. Men jag fick ju bra klappar i alla fall. Idag däremot så BEHÖVER jag skriva en önskelista eftersom jag annars inte riktigt vet vad jag önskat mig. Lite graviditesdemens sitter fortfarande i. Kanske för att livet är en kombination av trötthet, stress och en vilja att hinna en massa.. Som de flesta andra, antar jag :p

  • DVD-boxar: Desperate Housewives säsong 5, Boston Legal säsong 3 och framåt.
  • Johan Falk-seriens nya filmer (sex st). Har iofs sett alla, men de är så BRA!
  • Mattor: Gångmattor till hall, kök och sedan lite mer rektangulära till vardagsrum, barnrum och kök.
  • Hallmöbler: Smidespanel med krokar. Hatthylla i smide. Telefonbänk. Skoskåp.
  • Saker till Tims rum: Spjälsäng. Skötbord. Matta. Lampor. Förvaring.
  • Prenumeration på tidningen Misstänkt.
  • Betalda ridlektioner, det är DYRT att rida!
  • Ljusstakar och ljuslyktor/övriga dekorationer i smide
Sen vill jag förstås ha ett hembiträde, en kock, en nanny och flera miljoner på banken, samt att Zita kommer hem, men det känns inte riktigt realistiskt, så det får väl förbli drömmar.

Vad önskar DU dig?

Kommentarer
Postat av: Em

Jultider måste vara toppen för dig, du som gillar listor? ;)

Jag vet knappt något jag önskar mig, jag är lite svår. Men Egoina har redan lagt fram julklappar så något har hon tydligen kommit på ändå. :D

2009-12-07 @ 16:45:27
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0