Mamma lyxar till det

Eftersom Lucas skulle möta dagiskompisarna vid affären idag, de skulle på bio eller teater, så klampade jag såklart in med Tim på Ica och drog en repa.
Inte bara kom jag ihåg att köpa glasyr (den första tuben fick fötter redan i affären) så vi kan fixa pepparkakshjärtan med namn, utan jag hittade också ett dagsfärskt nummer av min favvotidning Misstänkt, och nya filmen flickan som lekte med elden. Som vi sett på bio visserligen, men den är ju bra! Det, och så lite choklad på det.. aahh!
Tim har somnat, och det känns -konstigt nog- inte som att jag ska joina honom trots att jag varit vaken hela natten, så jag satsar på fredagsmys på en torsdagsförmiddag istället. Det funkar det också!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh jag vill också se flickan som lekte med elden ;D

2009-12-03 @ 16:35:32
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Em

Det låter jättemysigt!

2009-12-03 @ 17:32:55
URL: http://egoinasmamma.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0