Lär dig skratta, för helvete!

Som förälder är man utsatt för ett antal veckor av likgiltiga miner, eftersom spädbarn inte skrattar medvetet förrän efter flera veckor.
Tim har fortfarande inte börjat fyra av några medvetna leenden, men då och då kommer det ett i sömnen, och det är nog tur det, eftersom det gör att man som förälder får lite energi. Det skulle vara skönt om han kunde le på beställning snart, så jag kan få en dos energi när det behövs. Önsketänkande :o)

Igår kväll fick jag i alla fall en liten antydan till leende när jag trixade med kameran.. såhär såg det ut:

Jag är glad att jag fick den här bilden, den ger lite energi i väntan på riktiga leenden!


Kommentarer
Postat av: sossessa

Åh, vad söt han är! Vilken lite mysgrabb!



Så klart du får posta polkagriskolareceptet (långt ord!!!) här också - jag vill verkligen inte att någon skall missa dessa!



/sossessa

2009-12-08 @ 10:19:36
URL: http://sossessa.wordpress.com
Postat av: rebecca

Kom och tävla nu om ett kundvagnsbälte, perfekt vinst till lille Tim när han blir lite äldre. :)



2009-12-08 @ 14:35:13
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0