Korkade Julklappar

Jag har startat en tråd på Familjeliv där man kan berätta om den mest ogenomtänkta och korkade julklapp man fått eller gett, och varför man tyckte så. Det är rätt intressant att se vilka saker folk fått..



Själv fick jag ett VINSPEL som 12-åring. Pris ca 12,50. Medan vi köpt klappar för flera hundra till den familj som gav det till mig. Och priset i sig var inte så relevant, det som kändes knäppt var att det var en så totalt fel grej att ge en 12-åring.. för vilken 12-åring sitter och spelar dryckesspel och pimplar vin, liksom?
Ett paket Hubbabubba hade varit bättre, och faktiskt billigare.

Lämna din värsta julklapp i tråden du med!! Eller kommentera här.


OBS:

Vill du ha en liten klapp ifrån mig kan du ladda ner lite julklappsettiketter jag gjort, de ser ut såhär:

Hämta dem här!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0