Jeeez!

Jag tog kort på hur det ser ut här hemma, rörigt till max, eftersom vi har flera lådor fulla med julklapparna vi fått, och inte ska packa upp. Dessutom är det allmänt rörigt eftersom att det gått undan lite när vi skulle åka till mina föräldrar och det har vi såklart inte orkat bry oss om senare heller.

Jag lägger upp bilder från hur det ser ut före vår röjardag och efter vår röjardag, lite senare idag. Kanske kan det inspirera någon annan också, eftersom det egentligen bara handlar om att disciplinera sig och "samla kvartar" alltså jobba i 15-minuterspass, med fullt fokus.

Bara på vår första åtgärd, 27 fling boogie (vi valde efter en stund att bara plocka saker som skulle kastas kvarten ut för vi tappade räkningen dock) så fick vi ihop 2 soppåsar fulla med skräp. Det ni! Så skillnad BLIR det, annars hade inte de där påsarna blivit!!

Nu är min rast nästan slut. Dags för skrivbordsrensning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0