Huslig som få!

Bilen har frusit igen totalt. Förardörren får vi upp, men ingen annan öppning. Så Anki kom hit med pappret istället, och det bästa var att vi snabbstädade bara därför. Få tummen ur utan besäök finns inte på kartan, haha.

Nu håller jag på med maten. Hemlagade köttfärsbiffar/hamburgare eller vad man nu ska kalla det. Inte varje dag JAG lagar sån mat ifrån grunden vill jag lova. Men det är värt det, för det är apgott när man väl gör det, då känns ju det som värsta lyxmaten, vilket egentligen är lite knäppt, men hur som helst. Det är väl så att tillhöra den lata generation X. Allt ska vara halvfärdigt, hehe.

Måste vända på dem nu. Later!

Kommentarer
Postat av: anki/barbakvinna

Hej hopp jag gick vilse bland portarna asg.. Nästa gång tar jag fika, kan berätta att hockey fortfarande inte är min melodi trots att jag känner en av dom som spelade.. Men nu har jag verkligen försökt gillaläget med sport..

kram anki

2009-12-31 @ 11:16:58
URL: http://blogg.aftonbladet.se/961

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0