Heligt förbannad!!!

Familjeliv, städigt detta familjeliv. Man kan verkligen hitta ALLT där. Nyss hittade jag en HEMSK tråd om en kille som kastat en snöboll rakt ner i ansiktet på en sexveckors bebis, planerat. Näsblod blev följden.
Alltså var det en ganska hård snöboll. (Som om en lös hade varit bättre? Nej, verkligen inte, men det var ett konstaterande..)
Jag kan bara säga att det känns hemskt att läsa om sånt, särskilt som Tim är i samma ålder. Fatta hur förbannad jag hade blivit om det hade varit honom det drabbat?!
Jag lovar, då hade jag nitat den fan som gjorde så, han visade sig vara 15 år, men det hade jag i det läget skitit fullständigt i. Blir jag arg så blir jag och när man går på en så liten helt oskyldig, då JÄVLAR på ren svenska, då har man skitit i det blå skåpet i min värld. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Jag hoppas att det reder ut sig och att killen får ett ordentligt straff. Ska läsa vidare allt eftersom. Vad fan är det MED vissa av dagens ungdomar egentligen? Det märks att det finns individer som fostran har varit ganska bristfällig på kan jag ju säga..

Kommentarer
Postat av: Em

Jag tror att många inte inser vilken skada snöbollar kan göra, det är liksom enbart en leksak.

2009-12-17 @ 15:08:46
URL: http://egoinasmamma.nu
Postat av: Sara

håller med fullständigt, jag hade definitivt inte varit så genomtänkt i mina handlingar om någon gjort så mot någon av mina pojkar, den killen hade haft sina kulor i halsen det är en sak som är säker!

2009-12-17 @ 15:13:20
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Sara

HAAH ah det där e så sant, hittar oxå alltid saker som jag vill ha när man ska handla till andra=)

fast jag ska köpa nåt till mina pojkar med som egentligen inte i år fattar nåt om jul men det e skoj o köpa saker till dom i alla fall

2009-12-17 @ 15:28:54
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: Geshiia - Mamma till två pojkar

Vilken jävla IDIOT! Hade det hänt mig hade jag fan sparkat ut en tandrad på idioten!

2009-12-18 @ 10:48:45
URL: http://geshiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0